Urzad skarbowy w polsce

Urzad skarbowy w polsce

02 lut 2014 13:26

Witam mam pytanie czy trzeba slkadac jakies papiery lub robić jakieś rozlicznia w polskim urzędzie skarbowy ,jeżeli pracuje w Danii
Black_man2
Posty:6
Rejestracja:01 sty 1970 02:00

Re: Urzad skarbowy w polsce

02 lut 2014 18:35

Jeżeli masz polski adres zameldowania to pomimo też, iż pracujesz w Danii musisz złożyć w Polsce PIT 36 z załącznikiem PZG ( o dochodach uzyskanych za granicą ). Unikasz w ten sposób problemów (Urząd Skarbowy w Polsce może do 5 lat wstecz ścigać Cię za niezłożenie PIT-u ) znam wiele osób, które z tego powodu maja problemy w Polsce. Od 2 lat urzędu skarbowe krajów UE wymienuiaja się między soba informacjami i informacja o tym, że pracowałeś bądź pracujesz w Danii z całą pewnością dotrze do polskiej skarbówki. Ja składam w Polsce PITy od 7lat i nie mam żadnych problemów z tego tytułu.
,
kris54
Posty:7
Rejestracja:01 sty 1970 02:00

Re: Urzad skarbowy w polsce

03 lut 2014 22:10

jesli zaczelesprace w 2010 roku to nie musisz skladac zeznania podatkowego w polsce nawet jesli masz polski adres.bylem w urzedzie skarboym i urzedniczka mi tak powiedziala.wiec wszystko zalezy od tego kiedy rozpoczeles prace
ziolo1980
Posty:9
Rejestracja:01 sty 1970 02:00

Wróć do „Pomocy!!!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 426 gości