PROSZĘ O PRZETŁUMACZENIE TEKSTU Z GÓRY DZIĘKUJĘ
Tak for din mail.
Din netbank er lukket tidligere på året, da du ikke havde benyttet den i længere tid.
Vi har ikke registreret din nye adresse i vores system, og af sikkerhedsmæssige årsager må vi ikke rette din adresse på foranledning af en mail modtaget via hjemmesiden. Du skal derfor skrive til din afdeling eller sende en underskrevet fax og bede dem rette adressen og efterfølgende bestille en ny netbank til dig.
PROBLEM Z LOGOWANIEM
Re: PROBLEM Z LOGOWANIEM
Dziekujemy za twoj mail.
Twoj netbank zostal na poczatku roku zamkniety dlatego , ze nie uzywalws go przez dluzszy czas.
Nie zarejestrowalismy twojego nowego adresu w naszym systemie, i ze wzgledow bezpieczenstwa nie mozemy poprawiac twojego adresu na podstawie maila otrzymanego przez komputer.Dlatego powinienes napisac do oddzialu twojego banku lub wyslac podpisany fax i poprosic ich o korekte twojego adresu a nastepnie zamowic nowy netbank.
Twoj netbank zostal na poczatku roku zamkniety dlatego , ze nie uzywalws go przez dluzszy czas.
Nie zarejestrowalismy twojego nowego adresu w naszym systemie, i ze wzgledow bezpieczenstwa nie mozemy poprawiac twojego adresu na podstawie maila otrzymanego przez komputer.Dlatego powinienes napisac do oddzialu twojego banku lub wyslac podpisany fax i poprosic ich o korekte twojego adresu a nastepnie zamowic nowy netbank.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości